09 September 2012

Agar-Agar Untuk Mertua

Entri ni bukan tajuk novel mahupun drama. Ia terjadi dlm kehidupan seharian aku. Bakal mertua nk buat open house, so aku diberi kepercayaan untuk membuat agar2 pd tetamu nya. Ahaks~

Aku mcm biase la, msti nk yg terbaik. So aku choose agar2 laici bersusu. Nyum2x! Mmg membuka lidah n tekak saat ianya masuk melalui tekak yg panas dek cuaca x menentu, dahla agar2 sejuk. Ngee~


After kerje td kol 7pm, aku shoot balik umah n mndi solat bagai. Siap then kuar utk beli bahan smua. Balik je trus buat agar tersebut. Ternyata ni hasil tangan aku yg pertama untuk agar2. Hati gundah gulana bila risaukan agar2 itu mungkin terlalu keras. Nah, ni hasilnya n xkeras sgt pun. I like it cuz aku da kurangkan gulanya. Naissss~


Bakal mertua suh buh dlm tapuer besaq gedabak tu. Just nice.

1 pengomen tegar berkata...:

Annisa Mulia Razali said...

Hmmm agar-agar laici bersusu.. Pasti sedap =3

Post a Comment

Nak komen? Sile..sile...

 
The Aristocats - Marie