01 July 2013

Bunga


Boboy: Awk,awk...nak taw 1 cerita tak?

Gegirl: Cerita ape wak?

Boboy: Nak tanya awk dulu, awak suka bunga ape?

Gegirl: Bunga? Kadang2 suke bunga ros. Tapi paling suke bunga tulip. Tapi just ade kat Holland je.

Boboy: Ye ke? Hmm...

Gegirl: Kenapa?

Boboy: Tak de la, hari tu saya jalan2. Tapi saya terjumpa satu bunga ni. RARE sangat. Tak pernah dalam dunia ni sy jmpa bunga cantik tu. Saya amik terus saya simpan.

Gegirl: Bunga ape tu awk? Ade ke?

Boboy: Bunga tu, awak la.

Gegirl: Ish awak ni! Saya tanya sungguh2, rupanya dia memain je!

Boboy: Hehehehe...saya sayang sgt kat awak. Awak satu-satunya bunga saya yang sangat cantik.

Gegirl: (malu) Hehehe...terima kasih kumbang.... =)

0 pengomen tegar berkata...:

Post a Comment

Nak komen? Sile..sile...

 
The Aristocats - Marie